vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2013. augusztus 5., hétfő

...fáradt vagyok, és lázadó...bosszantanak az érthetetlen dolgok, és a nem tisztán kommunikáló  emberek...

+


...jó...nagyon jó programokat csinálunk...mindegyik új kihívás...most Benedek van velünk, és 5 kölyök  a TEGYESZ-ből (akik kihelyezett nevelőszülőknél élnek-majdnemcsalád)...
Benedek tud mosolyogni...2 éves kora óta fájdalmai vannak, és mozgásában korlátozott...csodás kölyök...jön megy a bicajával...itt van Dalma...aggódom...remélem sikerül  rábeszélni, hogy jöjjön  velünk Juniorba...
...fogy az erőm...nem mentem erdélybe...Jácint szerint nincs itt az ideje...
...nem voltam kapolcson, nem fürödtem éjjel a rohonci tóban, nem voltam Ivettnél, vagy Nellinél...viszont együtt alszunk egy kupacon a csajokkal...Ők még most Szigligetre el...
még 2 hét és vége a táboroknak...el kell kezdenem azon gondolkodni mit is teszek akkor...
...Zita meghívott Henyére...mert ott bandázik a soluna cirkusz http://wholeliving.blog.hu/2010/08/22/circus_soluna, akikkel találkozni szeretnék...évekkel  ezelőtt nagy hatással voltak  rám...

...sokatalszomkevesetélek...kevésamosolyomfáradtvagyok...



1 megjegyzés:

  1. jössz majd úgyis és elmehetünk még Rohoncra is egy szabad este!
    éld meg a jelent és minden más majd úgyis jön!
    csók

    VálaszTörlés