vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2014. július 16., szerda

...egyensúly...ozom

munka...élet
család...másik családom
hős amazon...nő
és még sorolhatnám, hogy mi között...

mostsokmunka...ezen a héten 3 tábor és napközi... jövő héten kettő és én végre úton, úgy néz ki 22 kölyök lesz-közülük csak 5 volt eddig juniorban...szóval új generáció...élet...hát voltam nyár elején YINGO-n ahol végre kimondtam, hogy az én életemben "a munka maga az élet, és az élet küzdelemkínlódás"...sokan vagyunk ezzel így...otthonról hoztam...talán idén először érzem ebben az egyensúly felé tartást...persze el is kell gondolkodnom, hogy mit kezdjek az életemmel...talán semmit nem kell, majd az élet kezd velem valamit...

fáradtan

család...hát most inkább a Liget a családom...csajok úton vannak...épp nyaralnak...fáradnak...és hiányzom nekik...már mondják is... szóval...még néhány hét türelmet kértem...
..apám volt látogatóban...szokásoséves...max. félórás (Kecskemétről)...előre tudom a mondatokat...talán most végre megnyugszik...elvileg elváltam...igaz Ő még beszélni akar a gyerekeim másik  nagyszüleivel...semmi értelme...remélem le tudom beszélni...apám kis hallgatás után azt mondja: azt mondták, hogy kell neked egy kocsi...és elkezdte mondani a részleteket...igen kell, mert ez már életveszélyes, de sem időm sem hozzáértésem, sem türelmem sincs kocsit venni...bogarat akarnék újat...hát nekem senki  nem mondta, hogy az új bogár sem 5 ajtós...

említett elhíresült gépjárműben

néha nő...nagyon ritkán...ebben csak végletek vannak...többnyire még mindig mindent irányítok...ez szar...
valahogy ebben jegelve vagyok...vannakélményeimdenincsmegélésem

szóval, öreg indián barátomat kell, hogy idézem...majd az élet megoldja magát

...sokat köszönhetek neki...apropó lovak...hát még megy a rangsorállítás befogadás...néha életveszélyes a kert...vágtázó kisménesem...

már minden fa vakarófa

Árpás pózol



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése