vagyok aki vagyok..tisztán önmagamban állok a világban...nagyapám unokája, szüleim gyermeke, gye

2017. május 17., szerda

apró örömök- minden egy

..talán, nehéz is elképzelni mennyire egyszerű az élet...hát ne bonyolítsuk.

mi a boldogság?
...megélni a szent pillanatokat az életünkben, csak létezni, nem elvárni, az öröm felé menni, adni, megbocsátani, ölelni, szeretni.




menj arra, ami lelkesít, amitől egész napra mosoly lesz az arcodon.

Ha kérdésed van, tedd fel, és megérkezik rá a válasz.

Az élet mindig megoldja magát, ha éppen nem, akkor még nem érkezett el az ideje.

Az vagy, amit gondolsz magadról. Ha egészségesnek és szépnek, nőiesnek látod magad...akkor az vagy, minden más illúzió.
Ami ezt fent tudja tartani az pedig a hit, hogy nem inogsz meg ebben.

Ha jól meggondoljuk, akkor nem is kellene meghalni, vagy rákos betegnek lenni, vagy nincs szükség fogyókúrára, mert van egy képem magamról, amiben magamat szépnek és egészségesnek látom. Már csak figyelnem kell magam, hogy a hitem és a kép egészségről és szépségről szóljon.

Néhány dolog azért bezavarhat... mint a félelem, harag, önsajnálathoz való ragaszkodás (önemésztés). Ami segít, az a megbocsátás, bátorság-életigenlés, szeretem önmagam.

Kisérletbe kezdek...
Egy ideje ismét subom van, mindig jön valami, engem mindenki hagyjon békén-elkülönülök állapot (főleg szakítások után), nemvagyokszépbőrbetegség, az autóimmun alattomos fajtából (ami önemésztésről, önsajnálatról szól).
Most abbahagyom, tegnap kezdtem, figyelem magam, hogy aznapi mantrám hogyan hat, mennyi idő kell, az amúgy papiron akár egy évig is elhúzódó x..nak. Nem csinálok fotót, mert nem rögzítem azt, ami nincs is....mert a betegség csak illúzió, az én fejemmben keletkezett mankó. nincs szükség rá, mert önmagamban is teljességben vagyok.



Szeretés





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése